Marka słynąca z panierowanego kurczaka dynamicznie rozwija ofertę dostawy. Sieć uruchomiła ją już w setnej restauracji.
Konsekwentny rozwój usługi to odpowiedź marki na coraz szybszy tryb życia Polaków i rosnącą popularność dowozu jedzenia do domu lub pracy. Oferta od samego początku cieszy się dużym zainteresowaniem wśród Gości restauracji. Od kilku lat jej zasięg stale się poszerza, a od poniedziałku 13 lutego jest dostępna już w stu restauracjach. Tym samym KFC umacnia swoją czołową pozycję wśród marek branży gastronomicznej oferujących dostawę posiłków.
Zamówienia na posiłek z dostawą można składać na trzy sposoby – telefonicznie, dzwoniąc na jeden, ogólnopolski numer telefonu, poprzez platformę internetową oraz za pomocą aplikacji.
Możliwość zamawiania przez aplikację mobilną sieć wprowadziła w marcu 2016 roku. Co więcej, narzędzie to pozwala zarejestrowanym użytkownikom na dokonanie szybkiej i bezpiecznej płatności. Dodatkowo, można znaleźć w niej oferty specjalne i kupony promocyjne, skomponować własny kubełek oraz sprawdzić listę restauracji.
KFC Dostawa udostępnia różne formy płatności: online, przy zamówieniach przez platformę kfcdostawa.pl lub aplikację mobilną, a także gotówką lub kartą przy odbiorze.
Marka, która ma obecnie 222 restauracje w całej Polsce, planuje dalej rozwijać sieć dostawy oraz usługi mobilne.