Focus Telecom Polska, dostawca rozwiązań IT w chmurze, rozwija platformę zintegrowanej komunikacji.
Zmiany na platformie dotyczą zarówno panelu agenta, z którego na co dzień korzystają, m.in. pracownicy działów telemarketingu, jak i panelu nadzorcy, dedykowanego supervisorom i osobom zarządzającym zespołami handlowymi. Jedną z wielu nowości jest wprowadzenie możliwości łączenia kampanii automatycznych z kampaniami ręcznymi. Ta funkcja daje dużą swobodę działań telemarketerom i pozwala na wprowadzanie modyfikacji, bazujących na wiedzy i doświadczeniu agentów, w kampaniach realizowanych automatycznie przez system – mówi Tomasz Paprocki, dyrektor sprzedaży Focus Telecom Polska.
Kolejną ze zmian przygotowaną dla użytkowników jest, m.in.funkcja wallboard, pozwalająca na wyświetlanie na dużym ekranie, celów i wyników pracy całego zespołu.
Aktualizacja systemu wprowadza również kilka przydatnych funkcji z punktu widzenia pracowników odpowiedzialnych za bezpośredni kontakt z klientem. Jedną ze zmian jest podgląd liczby oczekujących połączeń w panelu agenta, która umożliwi telemarketerom planowanie działań oraz przerwy w pracy, na podstawie bieżącej sytuacji na kolejce.
Inną przydatną funkcjonalnością, usprawniającą pracę zarówno telemarketerów jak i nadzorcy, jest możliwość elastycznego dopasowania przerwy względem natężenia bieżących procesów. Reguły przerwy pozwalają na definiowanie czy dana przerwa jest dostępna lub kiedy wymaga zgody przełożonego.
Autorski system Focus Telecom Polska, który firma wprowadziła na rynek jesienią ubiegłego roku, bazuje na technologii Unified Communications. Rozwiązanie pozwala na połączenie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej organizacji w jeden system. Focus Contact Center integruje takie kanały kontaktu, jak: telefon, e-mail, formularz www, czat, media społecznościowe, fax, sms, video czy kanał mobile. Istotną część platformy stanowią narzędzia z zakresu big data, umożliwiające stałe gromadzenie i przetwarzanie dużych zbiorów danych. Rozwiązanie posiada także interfejs programowania aplikacji API, który znacznie ułatwia integrację z systemami wewnętrznymi klienta.