Amadeus wprowadza Amadeus Selling Platform Connect –internetową platformę rezerwacyjną nowej generacji dla biur podróży.

Amadeus Selling Platform Connect to w pełni internetowe, zbudowane we współpracy z konsultantami ds. podróży i z myślą o ich codziennej pracy rozwiązanie udostępnia szeroki wybór ofert usług turystycznych przez globalny system dystrybucji Amadeus GDS. Ponadto, usprawnia pracę kasjerów lotniczych i innych pracowników biur podróży zajmujących się obsługą podróżnych.

W aplikacji Amadeus Selling Platform Connect zastosowano istotne, nowe rozwiązania, które ułatwią pracę konsultantom w biurach podróży, pozwalając im szybciej i lepiej obsługiwać klientów. Po pierwsze, nowa platforma Amadeus działa szybko i płynnie, a jej nowa forma graficzna sprawia, że jest ona przejrzysta, intuicyjna i łatwa w obsłudze. Dzięki temu umożliwia biurom podróży obsługę na wysokim poziomie większej liczby klientów w krótszym czasie, obniżając koszty. Po drugie, aplikacja pozwala łatwiej rezerwować wiele różnych usług turystycznych w jednym miejscu, dzięki czemu konsultanci biur podróży mogą łatwiej dobierać różne oferty i łączyć je w spersonalizowane pakiety, oferując swoim klientom dodatkowe usługi.

Amadeus Selling Platform Connect oferuje kilka nowych możliwości technicznych:
•    Nowa platforma jest w 100% obsługiwana w chmurze obliczeniowej i dostępna z poziomu dowolnej przeglądarki internetowej. Dzięki temu można jej używać z każdego miejsca, o dowolnej porze i z każdego urządzenia podłączonego do internetu. Co więcej, biuro podróży nie musi poświęcać czasu na instalację i konfigurację oprogramowania na swoich komputerach, ponieważ program fizycznie znajduje się na serwerach Amadeus.
•    Aplikacja Connect daje możliwość korzystania zarówno z komend tekstowych (tzw. Cryptic), jak i trybu graficznego, a także płynnego przełączania z między nimi. Dzięki temu platforma jest doskonałym rozwiązaniem zarówno dla doświadczonych kasjerów, jak i dla osób, które dopiero zaczynają pracę w biurze podróży i nie odbyły specjalistycznych szkoleń.
•    Platforma pozwala dostosować wygląd panelu użytkownika oraz poszczególnych widoków do indywidualnych potrzeb użytkownika, w zależności od specyfiki jego pracy, doświadczenia i indywidualnych preferencji.
•    Program daje też możliwość używania niedostępnych dotychczas usprawnień, które sprawiają, że konsultant biura podróży może opracować bardziej efektywnie. Przykładami takich rozwiązań są możliwość importu danych pasażerów z plików zewnętrznych czy obsługa transakcji pochodzących z innych systemów GDS.