Sieć Media Markt wystartowała z kampanią urodzinową. Z okazji 15 rocznicy obecności w Polsce marka przygotowała akcję promocyjną „Urodzinowe okazje na 15 lat Media Markt” oraz poświęconą jej kampanię reklamową.
Kreacja wykorzystana w kampanii sygnalizuje zmiany, które marka planuje wprowadzić w swojej komunikacji. 30-sekundowy, wizerunkowy spot telewizyjny przedstawia inspirowaną kinem akcji scenę samochodowego pościgu policyjnego za grupą zamaskowanych osób. Ścigani oraz policjanci decydują się jednak na przerwanie pogoni, aby skorzystać z niezwykłej oferty produktowej dostępnej w sklepie Media Markt.
Ponadto, w ramach świętowania jubileuszu, klienci odwiedzający stronę mediamarkt.pl mogą wziąć udział w interaktywnej grze: „Jedź po rabat na zakupy w sklepie internetowym mediamarkt.pl”. Mają w ten sposób szansę wygrać rabat na zakupy w sklepie online. Gra nawiązuje do kreacji reklamowej. Użytkownik ma za zadanie dotrzeć samochodem do sklepu Media Markt, uciekając przed policją. Nawigacja odbywa się za pomocą strzałek na klawiaturze. W stworzeniu gry pomagała agencja Golden Submarine.