Już 20 tysięcy przedsiębiorstw zarejestrowało się na Aleo, platformie handlowo-aukcyjnej dla firm. Obecnie w katalogu dostępnych jest już ponad 130 tysięcy produktów i usług. W ślad za powiększającym się katalogiem produktów, firmy otwierają coraz więcej zapytań ofertowych i aukcji. Obecnie jest ich aktywnych już ponad 1200. Średnia miesięczna liczba zapytań ofertowych w lutym br. wyniosła ok. 650, a aukcji 400. Najwięcej produktów i usług jest dostępnych w kategoriach logistyka i pojazdy (39 tys.), przemysł (35 tys.) oraz biuro i usługi dla firmy (12 tys.).
W ostatnich tygodniach na Aleo zostały wprowadzone nowe funkcje oraz usprawnienia m.in.:
• możliwość składania ofert częściowych – użytkownicy Aleo mogą odpowiadać na zapytania ofertowe, nawet jeśli nie są w stanie zaoferować wszystkich produktów/usług wyszczególnionych przez organizatora zapytania,
• możliwość przesuwania terminów zakończenia zapytania w przód. Teraz organizator zapytania może wydłużyć czas na składanie ofert, np. jeśli w pierwotnym czasie dostał ich zbyt mało,
• automatyczne powiadomienia o nowych zapytania/aukcjach z kategorii, którą firma określiła w swoim profilu,
• prezentacja na profilu firmy statystyk pokazujących liczbę odsłon oraz odwiedzających.
Platforma Aleo to pierwsze na polskim rynku kompleksowe i zaawansowane narzędzie do zarządzania procesem zakupowym i sprzedażowym dla firm. Platforma Aleo stanowi połączenie e-commerce, narzędzi wspierających procesy zakupowe i platformy społecznościowej. Z nowej platformy handlowo – aukcyjnej Aleo, mogą korzystać firmy reprezentujące różne branże takie, jak: usługi, produkcja, handel. Platforma umożliwia między innymi, prowadzenie elektronicznego postępowania zakupowego (przetargi), organizowanie aukcji zakupowych i sprzedażowych, prezentacje katalogu swoich produktów i usług oraz negocjacje ceny.