W dniach 20-21 maja 2014 r. w hotelu Novotel Warszawa Airport odbędzie się Retail Technology Days 2014. Podczas dwóch dni uczestnicy wydarzenia zastanawiać się będą kim jest dzisiejszy konsument, jak i gdzie kupuje, w jaki sposób powinna komunikować się z nim współczesna sieć handlowa. Porozmawiamy o tym, jak wyglądać będzie “nowy handel” w obliczu szeroko pojętej, dziejącej się tu i teraz rewolucji technologicznej, w obliczu big data i Internetu rzeczy.
Pokażemy, jak nowoczesne narzędzia IT, rozwiązania sprzętowe i usługi proponowane przez wiodących dostawców dla sektora retail przyczynić się mogą do usprawnienia funkcjonowania sieci handlowej i redukcji jej kosztów. Na podstawie case studies zobaczymy, że nie ma już podziału na handel tradycyjny i eCommerce.
Jednym z elementów wydarzenia będzie 360HEARTBEATS SHOW – cykl 360-sekundowych szybkich prezentacji, których jedynymi ograniczeniami będą czas oraz inspirujący pomysł.
Pełna agenda Retail Technology Days 2014 dostępna jest na stronie www.retailtech.pl