– Nowe placówki detaliczne funkcjonować będą pod nazwą 5-tka Market i będą odróżniać się od innych sklepów działających w formacie convenience na rynku.Oparte będą mianowicie na formule franczyzowej, a ich mocną przewagą będą artykuły świeże i optymalnie dopasowany asortyment, w zupełności wystarczający do zaopatrzenia gospodarstwa domowego we wszystkie podstawowe artykuły spożywcze – wyjaśnia w portalu dlahandlu.pl sieć Stokrotka.

W miarę rozwoju nowego formatu, sklepy 5-tka Market będą również przygotowane do świadczenia szeregu usług dodatkowych dla swoich klientów m.in. będą oferować darmowy dostęp do Wi-Fi, możliwość rejestracji usług telekomunikacyjnych, doładowania usług prepaid, dokonywania płatności za rachunki, czy możliwość skorzystania z usług firmy kurierskiej. Wizyta w sklepie 5-tka Market będzie też okazją do napicia się kawy czy zjedzenia ciepłej przekąski. Stokrotka ma w planach otwarcie kilkunastu takich sklepów w bieżącym roku.