Mija rok odkąd HalfPrice – najmłodszy, off-price’owy szyld Grupy CCC – otworzył swoje pierwsze sklepy stacjonarne w Polsce. Rok od debiutu HalfPrice to już 67 sklepów stacjonarnych, prawie 2 tys. pracowników, prężnie rozwijający się sklep online oraz obecność na 7 rynkach. W rok sklepy stacjonarne HalfPrice odwiedziło 16,2 mln klientów, a w uruchomionym w grudniu sklepie online złożono już niemal 50 tysięcy zamówień.

HalfPrice to nowoczesny koncept sklepów w kategorii off-price, który oferuje duży wybór produktów popularnych światowych marek, w atrakcyjnych cenach – zawsze do -80% taniej. Asortyment sklepów obejmuje: odzież, obuwie, akcesoria, produkty sportowe, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu.

Pierwsze salony należącego do Grupy CCC HalfPrice’a, oficjalnie wystartowały 4 maja ub.r. w pięciu polskich miastach, tj. w Warszawie, Wrocławiu, Szczecinie, Polkowicach oraz Tychach.
– Koncept sklepów pod szyldem HalfPrice to nowy rozdział w historii Grupy CCC. Chcemy stale poszerzać naszą modną ofertę, odpowiadać na potrzeby łowców okazji – klientów, którzy szukają podczas zakupów zgodności z trendami przy jednoczesnym zachowaniu rozsądnej ceny. W zaledwie rok nasz koncept zdobył nie tylko dużą rozpoznawalność, ale także uznanie klientów w każdym z krajów, w którym się już pojawił. Strategia Grupy CCC zakłada otwarcie do 2025 roku ok. 250 sklepów sieci, a do końca roku chcemy, aby nasza sieć liczyła już 100 sklepów. Jesteśmy na dobrej drodze do realizacji tego celu – mówi Adam Holewa, Prezes Zarządu HalfPrice.

Produkty w modelu off-price w CEE
Realizacja międzynarodowej ekspansji marki od samego początku stanowiła jeden z głównych celów biznesowych Grupy. Pierwszy zagraniczny sklep pod szyldem HalfPrice został otwarty w Budapeszcie w sierpniu ub.r. Obecnie, Spółka jest obecna na 6 europejskich rynkach poza Polską – w Austrii, Czechach, Chorwacji i Słowenii, a także na Węgrzech oraz Słowacji.

– W każdym kraju nasza oferta dostosowana jest do preferencji i oczekiwań klientów, a nasz debiut na danym rynku, dzięki wcześniejszej obecności na nim Grupy CCC, wspierany jest doświadczeniem i obserwacją zachowań konsumenckich tamtejszych zespołów. Dzięki temu możemy aktywnie odpowiadać na obowiązujące trendy w danym regionie i zapraszać do naszych sklepów nawet najbardziej wymagających konsumentów – mówi Malwina Winter, Wiceprezes Zarządu HalfPrice ds. Zakupów.

Do tej pory sklepy HalfPrice odwiedziło już ponad 16 mln klientów. – Od samego początku zdawaliśmy sobie sprawę, że idea sprzedaży w modelu off-price efektywnie wypełni niszę rynkową nie tylko w Polsce, ale również zagranicą. Obserwowanie wśród konsumentów tak dużego zainteresowania naszym konceptem stanowi dla całego zespołu, który liczy już prawie 2000 osób, ogromną dawkę codziennej motywacji do realizacji kolejnych wyzwań. Założenie jest bardzo proste: chcemy być miejscem dla łowców okazji i modowych trendów, by mogli swobodnie wyrażać siebie. Tak samo myślimy o naszych pracownikach – wyjaśnia Joanna Czyżewska, Wiceprezes Zarządu HalfPrice ds. Sprzedaży.

Omnichannel w wersji off-price
Pod koniec 2021 r. HalfPrice zrobił kolejny duży krok w kierunku rozwoju marki otwierając sklep internetowy. Platforma sprzedażowa działa w formule klubu zakupowego, w którym każdego dnia na klientów czekają tematyczne kampanie produktowe. Unikatowe oferty marki dostępne są dla polskich użytkowników sieci, jednak w planach spółki jest dalszy rozwój platformy online na pozostałych rynkach, na których działają sklepy stacjonarne.