Muszkieterowie wzmacniają swoją pozycję lidera na rynku przymarketowych stacji paliw. 7 stycznia 2021 roku uruchomili 70. obiekt pod szyldem Intermarché. To pierwszy punkt Grupy Muszkieterów działający w formule light, czyli bezobsługowo i bezgotówkowo. Stacja zlokalizowana jest w Polkowicach przy sklepie Bricomarché.

W województwie dolnośląskim w Polkowicach, obok supermarketu Bricomarché przy ulicy Kolejowej 29a, została uruchomiona kolejna stacja paliw pod szyldem Intermarché. Jest to w pełni zautomatyzowany obiekt light, który działa bez obecności pracowników obsługi. Klienci mogą samodzielnie zatankować swoje pojazdy w systemie całodobowym, a następnie dokonać płatności bezgotówkowej. W ofercie stacji są wysokiej jakości paliwa w atrakcyjnych cenach. Zmotoryzowani kupią tam benzynę bezołowiową 95, olej napędowy oraz autogaz LPG. Paliwa są dostarczane przez Orlen Paliwa Sp. z o.o. oraz przez SCA PETROLE Polska Sp. z o.o. i stale poddawane bieżącej kontroli przez akredytowane laboratorium Instytutu Nafty i Gazu. Na stacji zostały zainstalowane 4 stanowiska do tankowania paliw oraz 2 do tankowania LPG.

– Grupa Muszkieterów od lat jest liderem na rynku przymarketowych stacji paliw. Zależy nam na utrzymaniu tej pozycji, dlatego konsekwentnie poszerzamy naszą ofertę. Naszym celem jest rozwijane sieci w taki sposób, aby finalnie stacje paliw działały przy każdym istniejącym supermarkecie, tam gdzie jest to możliwe. Jesteśmy przekonani, że dzięki temu jeszcze lepiej odpowiemy na potrzeby klientów – mówi Benjamin Ferte, Prezes Zarządu SCA PETROLE Polska zajmującej się handlem paliwami w Grupie Muszkieterów i dodaje – Jednym z dowodów, że nasze stacje spełniają oczekiwania zmotoryzowanych jest debiut sieci Intermarché w rankingu „Marka Nr 1” przygotowanego przez serwis Wybór Kierowców w 2020 roku.

Grupa Muszkieterów proponuje przedsiębiorcom także inne formy rozwijania swoich biznesów. Oprócz stacji paliw przy sklepach Intermarché czy Bricomarché może zostać uruchomiona m.in. myjnia samochodowa bądź usługi z zakresu e-commerce – np. Bricomaty lub usługa Intermarché Drive.