Akcja „Poczuj moc złotówki” zorganizowana z okazji otwarcia nowego pasażu Parku Handlowego Franowo przyciągnęła rzesze poznaniaków i Wielkopolan. Wszystkie spośród oferowanych 10 tysięcy produktów za 1 zł zostały sprzedane. Sklepy, które oferowały największe promocje, przeżyły prawdziwe oblężenie przez klientów. W sumie w ciągu 5 dni otwarcia Park Handlowy Franowo odwiedziło aż 89 tysięcy osób.

W ostatnim tygodniu września zakupy w Parku Handlowym Franowo przebiegały w gorącej atmosferze. Liczne promocje i tysiące produktów za złotówkę zachęciły mieszkańców Poznania i Wielkopolski do udziału w akcji „Poczuj moc złotówki”. Jeszcze przed otwarciem sklepów przed lokalami czekała masa chętnych do nabycia produktów w korzystnej cenie. Tylko przed sklepem Jysk, podczas pierwszego dnia otwarcia na zakupy czekały dziesiątki klientów. Z tego powodu ochrona sklepu dla ułatwienia zakupów wpuszczała do środka po 20 osób. W sumie w Jysk tylko pierwszego dnia otwarcia wystawiono 1 760 paragonów. W tym samym czasie SMYK odwiedziło 3 500 klientów, a do końca września ich liczba wyniosła ponad 14 000.

Produkty w promocji cieszyły się tak dużym zainteresowaniem, że znikały ze sklepów już w pierwszych godzinach jego otwarcia. Największą popularnością w Jysku cieszyły się kołdry i poduszki. Z kolei klienci RTV EURO AGD opuszczali sklep z pralkami, telewizorami lub mikrofalami. W sklepie Flügger, poza produktami za 1 zł, klienci chętnie kupowali także produkty z dużymi rabatami, głównie tapety i farby do wnętrz. W OBI największym zainteresowaniem cieszyły się artykuły z działu ogród – kwiaty i donice, które chętnie nabywano nawet całymi paletami. Z kolei w sklepie SMYK najchętniej kupowano odzież i zabawki.

Także najemcy, którzy nie uczestniczyli bezpośrednio w akcji „Poczuj moc złotówki”, m.in. Jula, odnotowali duży ruch klientów, którzy chętnie sprawdzali, co sklep ma do zaoferowania.

Prace nad rozbudową Parku Handlowego Franowo w Poznaniu trwały 2,5 roku.  Obecnie klienci mają do dyspozycji 80 tys. mkw. powierzchni handlowej, na której łącznie znajdzie się 29 sklepów – w tym wielkopowierzchniowych.