ABC Data aktywnie włącza się do akcji organizowanej przez Stowarzyszenie Normalne Państwo. To największa w Polsce społeczna kampania antykorupcyjna, a do aktywnego udziału zaproszono tym razem firmy z branży informatycznej i telekomunikacyjnej.

Kampania prowadzona przez Stowarzyszenie Normalne Państwo to największa tego typu inicjatywa w Polsce. W tym roku patronat nad akcją objęło Ministerstwo Administracji  i Cyfryzacji, a do aktywnego udziału zaproszono firmy z branży informatycznej i telekomunikacyjnej. Działania Stowarzyszenia od sierpnia wspiera także ABC Data, czyli czołowy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej dystrybutor sprzętu IT.

Celem kampanii jest promocja etyki w biznesie, w szczególności w zakresie działań antykorupcyjnych. Jasne zasady kampanii sprawiają, że jest ona bardzo efektywna, a do akcji przyłączają się kolejne firmy. Uczestniczące w projekcie przedsiębiorstwa jasno deklarują swoją postawę „Nie daję, nie biorę łapówek”. Pracownicy chętnie przyklejają naklejki, pokazując tym samym, że są przeciwni korupcji. Logo akcji dodawane jest do stopek mailowych, partnerzy biznesowi oraz klienci są informowani o akcji poprzez rozsyłane newslettery. Na stronach wielu firm pojawiają się także bannery promujące antykorupcyjną postawę.