Wyjątkowe rozwiązania interaktywne przygotowała firma Aduma do rozbudowanej części CH Auchan Łomianki.

Rozbudowaną ofertę nowego centrum handlowego można w intuicyjny sposób poznać dzięki systemowi kiosków interaktywnych z wdrożoną aplikacją Wayfinder. – Dzięki niej nasi klienci w łatwy i szybki sposób mogą odszukać poszukiwany sklep lub punkt usługowy – mówi Anna Gospodarek, Manager ds. Eksploatacji w Centrum Handlowym Auchan Łomianki. – Dzięki interaktywnym kioskom można także poznać szczegółowe informacje o poszczególnych najemcach, w łatwy sposób znaleźć drogę z interaktywnego punktu informacyjnego do wybranego sklepu czy zapoznać się z rabatami, zniżkami oraz promocjami u naszych najemców. Specjalny panel informacyjny pozwala także na znalezienie informacji o licznych atrakcjach i eventach, do udziału w których zapraszamy gości naszego centrum.

W specjalnej strefie odpoczynku i zabawy dla dzieci Aduma przygotowała podłogę interaktywną oraz stolik wielodotykowy. Z obu rozwiązań może korzystać jednocześnie kilkanaście dzieciaków jednocześnie. – Na podłodze iFoot „czarujemy” angażującymi grami, które rozwijają kreatywne myślenie, zachęcają do zabawy oraz w atrakcyjny sposób uczą na przykład segregowania odpadów czy rozpoznawania zwierząt – wyjaśnia Joanna Sikora, Key Account Manager dla galerii handlowych w Aduma.