Yonelle, polska marka kosmetyczna dedykowana kobietom dojrzałym, tworząca luksusowe, nowatorskie kosmetyki, urzeka podróżnych stylową witryną na lotnisku Chopina w Warszawie. Dekoracyjną ekspozycję wykonała firma Advertis.

Obok kunsztownej witryny marki Yonelle nie sposób przejść obojętnie. Tłem prawie dziesięciometrowej witryny jest fototapeta z delikatnym ornamentem w kolorze pudrowego różu.

Wykorzystaliśmy przestrzeń witryny do aranżacji ekspozycji na kilku planach. Poszczególne elementy – ekspozytory, podwieszane tabliczki, nadruki – uzupełniają się, tworząc bardzo kobiecą kompozycję, która podkreśla charakter marki Yonelle – mówi Monika Strobin z Advertis.

Centralnym elementem przestrzeni są białe litery przestrzenne z liniowym podświetleniem LED. Do ekspozycji produktów marki Yonelle posłużył biały podest, grafika z wydrukiem 3D oraz okrągłe zawieszki wydrukowane na lustrzanej plexi. Szyba ozdobiona jest nadrukiem z delikatnym motywem kwiatowym. Dodatkowo finezji aranżacji dodają płatki róż, którymi pokryte jest  podłoże wewnątrz witryny.

Yonelle to przykład marki, która dużą wagę przywiązuje zarówno do jakości, jak i do wyglądu kosmetyków. Sensoryka produktów, delikatny zapach i konsystencja oraz eleganckie opakowania to znak rozpoznawczy marki. Ta sama dbałość o detale dostrzegalna jest również w podejściu do visual merchandisingu.