PPG Deco, właściciel marki Dekoral wybrał agencję Biuro Podróży Reklamy do realizacji kampanii telewizyjnej. W tym celu powstaną spoty TV promujące nowy produkt, farbę Dekoral Clean & Color.

Zabrudzenia znikają, kolor zostaje – pod takim hasłem marka Dekoral prezentuje swój najnowszy spot reklamowy. Clean & Color to nowy produkt na polskim rynku farbiarskim. Dzięki specjalnemu satynowemu wykończeniu farba jest 7 razy bardziej odporna na szorowanie, nie straszne jej typowe plamy takie jak: ketchup, kawa czy olej. Produkt zapewnia doskonałe krycie malowanej powierzchni i występuje w 56 wariantach kolorystycznych.

Spot emitowany w telewizji będzie miał długość 30 sekund (powstanie w dwóch wariantach) a początek jego emisji zaplanowany jest na drugą połowę maja br. W czerwcu do emisji w TV wejdą również krótkie 10 sekundowe spoty reklamowe.

Agencja odpowiada za przygotowanie kampanii od strony koncepcyjnej, kreatywnej i strategicznej.

Nie jest to pierwsza współpraca agencji Biuro Podróży Reklamy z PPG Deco. Przez ostatnie 2 lata agencja Biuro Podróży Reklamy była odpowiedzialna za kreację, strategię i zakup mediów marki Dekoral w digitalu. Agencja w latach 2014-2015 zrealizowała min. kampanię badawczo-kontentową „Kolorowa Polska”, w ramach której marka Dekoral zbadała preferencje kolorystyczne Polaków i nawiązała dialog z użytkownikami internetu za pomocą działań kontentowych. Kampania spotkała się z dużym zainteresowaniem mediów (ponad 800 publikacji PR).

Biuro Podróży Reklamy to eksperci w kampaniach łączących web, mobile, video, social, content marketing z ambientem oraz innymi działaniami niestandardowymi i nowymi technologiami. Agencja została wybrana agencją roku w Polsce przez międzynarodowe gremium Epica. Agencja istnieje od 2003 roku. W gronie jej klientów znaleźli się, m.in. Allegro, Samsung, OBI, LUX MED, Dekoral.