Air-Aroma działa w branży aromamarketingu od ponad 15 lat. Firma zaczyna działalność na polskim rynku, oferując najwyższej jakości usługi z zakresu aromatyzacji wnętrz. Firma znana jest nie tylko z wysokiej jakości zapachów, ale również z dbałości o wizualny aspekt swoich urządzeń. Do jej klientów należą m.in takie firmy jak Apple, Mercedes Benz, Zara, General Motors, Hilton Worldwide i wiele innych.

Firma Air-Aroma posiada w swojej ofercie szeroką gamę urządzeń, które za pomocą zapachu, w różnorodny sposób oddziałują na otoczenie: mogą zmniejszać stres i zmęczenie, polepszać samopoczucie, relaksować, a nawet zmniejszać prawdopodobieństwo popełnienia błędów podczas pracy. Dla firm, które chcą się wyróżnić firma proponuje indywidualny zapach, tworzony we Francji, na wyłączność klienta. – Aromamarketing to coś więcej niż tylko przyjemny zapach unoszący się w powietrzu. Odpowiednio dobrany pozwoli wywołać pozytywne wrażenie u klientów marki. Dzięki temu zapamiętają i utożasamią się z nią, co w praktyce skutkuje lojalnością i zadowoleniem klientów oraz wyróżnieniem się na tle konkurencji– mówią Przemysław Zajder i Maksymilian Potz, General Directors Air-Aroma Polska.