– Przyszłością Allegro są inwestycje w zakupy natychmiastowe, ponieważ właśnie tego oczekują od nas klienci – mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Katarzyna Kuśnierska, dyrektor zarządzająca Allegro.pl.
Według najnowszych badań, „kup teraz” to ponad 80 procent spośród wszystkich ofert prezentowanych obecnie w serwisie Allegro.pl.
Twórcy serwisu Allegro, który można oglądać w zupełnie nowej odsłonie graficznej, są pewni, że e-commerce to przyszłość polskiego handlu. Już w tym momencie udział polskiego e-commerce w rynku sprzedaży wynosi 4 procent. Jesteśmy pod tym względem na czwartym miejscu na świecie. Wyprzedzają nas tylko Czechy (5 procent), USA (10 procent) oraz Wlk. Brytania (11 procent). Ta działka ma w naszym kraju ogromny potencjał wzrostu – podkreśla Łukasz Nowak, dyrektor produktów platform transakcyjnych w Allegro.pl.