Sprzedawcy zyskają wkrótce możliwość przeprowadzania kampanii reklamowych na platformie Allegro – informuje evigo.pl.

Dotychczas Allegro nie umożliwiało zamieszczania w serwisie reklam, czasami pojawiały się jedynie treści promujące samą platformę i jej usługi. Teraz ma się to zmienić, a największy polski gracz e-commerce zamierza zdobyć udział w coraz bardziej wartościowym rynku reklamy internetowej.

Oferta będzie skierowana to głównie do dużych partnerów ze statusem VIP, sprzedających w Strefie Marek Allegro. Pozostali sprzedawcy mogą korzystać z narzędzia Allegro Ads, dzięki któremu mają możliwość pozycjonowania produktu w serwisie na podstawie słów kluczowych.

Pakiety reklamowe mają być skierowane wyłącznie dla kampanii, które kończą się sprzedażą na Allegro. Jest to warunek niezbędny, ponieważ kampanie mają przede wszystkim wspierać sprzedaż partnerów na Allegro.

Jak informuje Michał Bonarowski, wśród dostępnych rodzajów reklam pojawią się showcase’y, czyli duże odsłonowe formy na stronach głównych kategorii lub na stronie głównej serwisu. Poza tym będą to targetowane mailingi, formaty masowe (np. sky-scraper), a także akcje niestandardowe (np. partnerstwa kategorii).