Z badania firmy PwC wynika, że w tej chwili z oferty Amazona korzysta tylko 13 proc. Polaków, a na świecie jest to ponad połowa ankietowanych – informuje dlahandlu.pl.

33 proc. badanych w Polsce stwierdziło, że rzadziej zaglądają do sklepów detalicznych odkąd zaczęli korzystać z Amazona (28 proc. takich odpowiedzi globalnie).

26 proc. badanych w Polsce sprawdza ceny w serwisie Amazon, podczas gdy globalnie aż 47 proc. ankietowanych udzieliło takiej odpowiedzi.

22 proc. polskich konsumentów uważa, że ich zachowania konsumenckie nie zmieniły się pod wpływem zakupów w serwisie Amazon (23 proc. globalnie).

17 proc.badanych w Polsce stwierdziło, że rzadziej zaglądają do innych sklepów internetowych odkąd zaczęli korzystać z Amazona (18 proc. takich odpowiedzi globalnie).

11 proc. badanych w Polsce rozpoczyna poszukiwanie produktów od serwisu Amazon (aż 39 proc. globalnie).