AmRest Holding , firma prowadząca sieć restauracji w Europie Środkowo-Wschodniej zdecydowała się na wdrożenie Office 365. Z nowego rozwiązania korzystać będą pracownicy na każdym szczeblu organizacji zarówno w biurach, jak i poszczególnych restauracjach; również ci, którzy wykonują swoje obowiązki zdalnie – informuje dlahandlu.pl.
Nowe rozwiązanie na bazie Office 365 ma za zadanie poprawić osobistą efektywność pracowników i zaproponować im znany interfejs. Dzięki temu, że jest to usługa w chmurze, pracownicy mogą mieć dostęp do firmowych zasobów i plików z wielu urządzeń, również mobilnych. To oznacza możliwość pracy z każdego miejsca, o dowolnej porze i pozwala bardziej elastycznie zarządzać czasem pracownika. Office 365 zastąpi także dotychczasowe rozwiązania on-premise w restauracjach i łączność przez VPN, pozwalając na bieżąco przesyłać dane i raporty w dogodnych formatach.