Należący do spółki MCI Management subfundusz zawarł umowę objęcia mniejszościowych udziałów w spółce Wearco, do której należy platforma Answear.com.
Spółka Wearco została założona w 2011 r. przez Krzysztofa Bajołka i zespół związany poprzednio z Artmanem (marki House i Mohito) i LPP. Answear to połączenie sklepu internetowego i części lifestylowej, w obrębie której publikowane są sesje wizerunkowe i rekomendacje profesjonalnych stylistów. W 2011 r. otworzył swój pierwszy concept store stacjonarny w kieleckiej galerii Echo. Wśród kilkudziesięciu ponad 200 marek dostępnych w Answear znajdują się między innymi G-Star, Pepe Jeans, Scotch &Soda, Tom Tailor, Diesel, Tommy Hilfiger, Marco Polo, Calvin Klein, Melissa, Guess Jeans, Jack & Jones, Vero Moda, Nike Sportswear, Adidas, Desiquel, Clark, Vagabond, Onitsuka Tiger, Cheap Monday. Obecnie działa też salon marki w Starym Browarze w Poznaniu.