Aplikacja DPD Mobile otrzymuje nowe funkcjonalności i od teraz umożliwia klientom łatwe i wygodne nadawanie przesyłek, bezpośrednio z aplikacji zainstalowanej na telefonie.

Wystarczą 3 kliknięcia, w ramach najnowszej, niezwykle korzystnej oferty, użytkownicy mogą skorzystać z wygodnej wysyłki paczki do 3 kg za jedynie 10 zł brutto z punktu do punktu lub automatu paczkowego w ramach sieci DPD Pickup.

Aplikacja DPD Mobile jest dostępna w sklepach App Store i Google Play, co sprawia, że skorzystanie z oferty jest łatwe i dostępne dla wszystkich posiadaczy smartfonów. Wystarczy pobrać aplikację, zarejestrować się, a następnie nadać przesyłkę w jednym z 26 tysięcy punktów DPD Pickup – w punkcie partnerskim, w jednym z blisko 7 tys. automatów paczkowych, w sieciach detalicznych takich jak Żabka, Dino, Kaufland, Shell i inne albo Oddziale Miejskim DPD Pickup. Dla wszystkich, którzy cenią sobie prostotę i korzystne ceny, DPD Mobile staje się idealnym wyborem do szybkiego i efektywnego nadawania przesyłek.

„Nowa oferta dostępna w aplikacji DPD Mobile reprezentuje innowacyjne podejście do cen i korzyści dla Klientów. Cena 10 zł brutto za przesyłkę z punktu do punktu to nie tylko korzystna propozycja cenowa, ale także odpowiedź na rosnące oczekiwania Klientów, co do prostoty oferty i jej dostępności z poziomu urządzenia mobilnego. To doskonały sposób na nadanie paczki w tak zwanym >biegu< oraz wygoda dla wszystkich, którzy cenią funkcjonalność i prostotę. DPD Mobile to po prostu łatwe nadanie w korzystnej cenie.” – komentuje Łukasz Zembowicz, dyrektor sprzedaży i marketingu, członek Zarządu w DPD Polska

Aplikacja DPD Mobile to nie tylko nadania, ale również możliwość zarządzania paczką, a także centrum informacji o przesyłce.