Getin Bank planuje poszerzyć obecną ofertę bankowości mobilnej o nową funkcję, umożliwiającą rejestrowanie i przechowywanie paragonów. Zapisane w ten sposób potwierdzenia zakupu mogą być następnie przypisane do wykonanej transakcji. Ta praktyczna funkcja będzie dostępna już na początku 2014 roku.

Przechowywanie papierowych wersji paragonów, niezbędnych przy reklamacji lub chęci zwrotu towaru, to uciążliwa konieczność. Łatwo je zgubić, istnieje też ryzyko, że z czasem wyblakną lub zniszczą się. Dzięki nowej funkcji bankowości mobilnej, klienci będą mieli możliwość zarejestrowania i przechowywania wszystkich paragonów w wersji elektronicznej. Dodatkowo będą one mogły być przypisywane do wykonanej transakcji, łącząc potwierdzenie zakupu z potwierdzeniem płatności.

Ekran główny aplikacji Getin Mobile ma konstrukcję kafelkową, pozwalającą klientom na personalizację wyglądu ekranu głównego. Wraz z wdrożeniem aplikacji pojawi się na nim dodatkowy kafelek z dwiema zakładkami. Jedna z nich będzie służyła do robienia zdjęć zapisywanym paragonom, druga będzie zawierała ich archiwum, dające możliwość wyszukania wybranego paragonu oraz jego wydruku razem z potwierdzeniem płatności. Wystarczy, że po dokonanym zakupie klient zrobi zdjęcie otrzymanego rachunku, a aplikacja automatycznie przypisze go do ostatniej wykonanej transakcji i zarchiwizuje w folderze. Klienci będą mieli również możliwość edycji opisów paragonów oraz przypisywania ich do wybranych transakcji.