Eurocash Dystrybucja to lider innowacji na polskim rynku hurtowym. Obok oferty i obsługi stawia przede wszystkim na nowoczesną technologię, dzięki czemu wspiera swoich klientów – właścicieli sklepów – w prowadzeniu ich biznesu. Obecnie ma dla nich kolejną nowość – aplikację mobilną eHurt, która pozwala zarządzać zamówieniami i finansami firmy z dowolnego miejsca na świecie.

Aplikacja eHurt to prawdziwy przełom w zarządzaniu sklepem. Pełen wgląd w finanse czy zdalne składanie zamówień – również przy pomocy szybkiego skanera – to tylko część jej możliwości. Użytkownicy mają dostęp do pełnej oferty produktów Eurocash Dystrybucja oraz do dedykowanych promocji cenowych. Wszystkie funkcjonalności dostępne są całą dobę, co daje gwarancję zawsze aktualnej oferty.

Ponadto, aplikacja połączona jest z portalem mój EUROCASH, który w rzetelny i zwięzły sposób przekazuje porady dotyczące zarządzania kategorią czy informacje na temat kluczowych produktów z branży FMCG (m.in. nowości produktowe, kampanie reklamowe, trendy konsumenckie).

Zdaniem fachowców, możliwości aplikacji eHurt czynią zdalne zarządzanie biznesem prostszym niż kiedykolwiek dotąd. Od teraz, wszystkie najważniejsze informacje są dosłownie, pod ręką.

– Jesteśmy świadomi, że dla coraz szerszego grona osób urządzenia mobilne stają się podstawowym narzędziem kontaktu ze światem, zastępując w tej roli komputery. Dotyczy to szczególnie przedsiębiorców, którzy są nieustannie w ruchu i uczestniczą w dziesiątkach spotkań z kontrahentami. Udostępniając aplikację eHurt, chcemy dać im możliwość zarządzania sklepami z dowolnego miejsca i o dowolnym czasie tak, aby mogli efektywnie konkurować na rynku – mówi Andrzej Szałowski, Dyrektor Marketingu Eurocash Dystrybucja.

Nowe, bezpłatne oprogramowanie jest dostępne na urządzenia z systemami iOS i Android. Aplikacja jest wygodna i przyjazna użytkownikom. Można skorzystać z dostępnego samouczka oraz ze zdalnego wsparcia Działu Sprzedaży Elektronicznej Eurocash Dystrybucja.