Użytkownicy urządzeń mobilnych mogą śledzić przesyłki i przekierować je do alternatywnych miejsc dostawy

Aplikacja UPS Mobile dla telefonów Apple iPhone i urządzeń z systemem Android jest teraz dostępna dla klientów indywidualnych i biznesowych w Polsce, a także w Austrii, Belgii, Danii, Meksyku, Holandii, Portoryko, Hiszpanii, Szwecji i Szwajcarii. Od 2011 r. aplikacja pomaga zarządzać dostawami nie tylko kupującym online konsumentom, ale też firmom w Kanadzie, Francji, Niemczech, Włoszech, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych.

Za pomocą aplikacji klienci indywidualni i biznesowi mogą znaleźć lokalizacje UPS i UPS Access Points, sprawdzić ceny, zlecić wysyłkę, monitorować przesyłki oraz wygodnie zarządzać dostawami z poziomu smartfona.

Aplikacja UPS Mobile zapewnia dostęp do usługi  UPS My Choice. Już ponad 14 milionów konsumentów w 16 krajach korzysta z tej usługi do zmiany miejsca lub czasu dostawy. UPS My Choice oferuje również ustawienia wakacyjne, umożliwiające przechowanie i dostarczenie paczki, kiedy odbiorca wróci do domu.

W wybranych krajach użytkownicy UPS My Choice mogą także wysyłać paczki bezpośrednio do lokalizacji UPS Access Point™ jako preferowanego adresu dostawy. Te lokalne punkty to przede wszystkim małe sklepy czynne w godzinach wieczornych i w weekendy gdzie nie tylko możemy odebrać, ale i nadać przesyłki przedpłacone lub z etykietą zwrotną.