Biznesowi użytkownicy systemu Windows 8 i Windows 8.1 mają do wyboru coraz więcej aplikacji dostosowanych do ich potrzeb i profilu.
Aplikacje dla biznesu, dostępne w Sklepie Windows pozwalają profesjonalnie prowadzić firmę również tym najmniejszym przedsiębiorcom, co ważne – często bez dodatkowych obciążeń finansowych. Dostępność aplikacji na wiele urządzeń pozwala z nich korzystać również przy mobilnym stylu pracy z poziomu smartfona czy tabletu PC.
Poniżej prezentujemy kilka spośród kluczowych dla prowadzenia biznesu, bezpłatnych aplikacji na platformę Windows.
Comarch ERP iFaktury24
Comarch ERP iFaktury24 to w pełni funkcjonalna, nowoczesna aplikacja do fakturowania dla małych firm i jednoosobowych działalności gospodarczych, dostępna w chmurze. Intuicyjny w obsłudze program pozwala w łatwy sposób na wystawianie i druk faktur, zarządzanie kontrahentami oraz listą produktów. Aplikacja została stworzona z myślą o bezpiecznym przechowywaniu wprowadzonych danych oraz łatwej i intuicyjnej pracy. W rozwiązaniu największy nacisk położono na funkcjonalność i wygodę użytkowania na urządzeniach mobilnych oraz bezpieczeństwo danych. O popularności Comarch ERP iFaktury24, świadczy liczba ponad 23 tys. użytkowników. Aplikacja jest bezpłatna w użytkowaniu przez okres 180 dni.
eLeader Mobile Visit
Aplikacja dla przedsiębiorstw, które opierają swoją działalność na zespołach pracowników, wykonujących obowiązki poza biurem. Pozwala usprawnić pracę na przykład przedstawicieli handlowych, konsultantów, techników serwisowych, sprzedawców, merchandiserów. Kluczowe funkcjonalności aplikacji, które pozwalają na wydajniejszą pracę, to na przykład: nieograniczony mobilny dostęp do bazy danych firmy, planowanie i zarządzanie wizytami, mechanizmy wsparcia sprzedaży (budżety, plany, raporty) czy sprawozdania z działalności konkurencji. Wszystkie procesy mogą być błyskawicznie dopasowane do bieżących potrzeb klienta
INFOR Kalkulatory przedsiębiorcy
Aplikacja Kalkulatory przedsiębiorcy to doskonałe narzędzie dla przedsiębiorców, działów kadr i księgowości, które pomaga planować i podejmować strategiczne dla przedsiębiorstwa decyzje. W aplikacji znajduje się 25 najpopularniejszych kalkulatorów niezbędnych w codziennej pracy oraz ułatwiających prowadzenie firmy, takich jak kalkulator wynagrodzeń, VAT, dni czy walutowy.
TETA Mobile HR
Aplikacja wspiera zarządzanie procesami samoobsługi pracowniczej i menedżerskiej bez względu na czas i miejsce, synchronizując najpopularniejsze procesy kadrowe. Podzielona jest na dwa moduły funkcjonalne. Employment service to samoobsługa dla pracowników, z kolei management service umożliwia samoobsługę dla menadżerów. Panel pracowniczy zawiera informacje o przysługującym wymiarze urlopu, kalendarz uwzględniający absencje oraz pakiet danych pracownika. Część przeznaczona dla menadżerów pozwala natomiast monitorować wnioski urlopowe złożone przez pracowników. Zawiera także kartę informacyjną każdego pracownika.