W stolicy Wielkopolski zostało otwarte centrum handlowe Poznań City Center. Tego samego dnia na terenie centrum swój salon otworzyła marka Atlantic. Nowy koncept Atlantic w Poznaniu wpisuje się w plan rebrandingu marki.

Salon Atlantic w Poznań City Center odzwierciedla prawdziwą tożsamość marki – nowoczesność, innowacyjność oraz wysoką jakość i modowy charakter produktów. Koncept wyróżnia się ciekawym, nowoczesnym designem. Uwagę klientów przykują jasne, monochromatyczne wnętrza oraz wyraźny podział na strefę damską i męską. Przestrzeń została zaprojektowana tak, aby można było poruszać się po niej intuicyjnie, co ma ułatwić zakupy. Projektantom zależało na osiągnięciu efektu lekkości, który wysuwa na pierwszy plan produkt.

Salon w Poznaniu ma 64m2 powierzchni i jest to pierwszy salon Atlantic tego typu. Projekt jest zgodny z koncepcją rebrandingu marki oraz odświeżenia wizerunku salonów. Atlantic ma docelowo posiadać trzy typy salonów. Pierwszy typ został zaprojektowany z myślą o salonach o największej powierzchni powyżej  80 m2, drugi dotyczy salonów  o powierzchni ok. 40-70m2. Trzeci to koncept outletowy.