Producent bielizny, firma Atlantic otworzyła kolejny salon detaliczny. Jest to flagowy Concept Store tej marki. Salon został otwarty 20 marca w łódzkiej Manufakturze.
CONCEPT Store to 65-ty salon Atlantic w Polsce. Na 85 metrach kwadratowych klienci mogą zapoznać się z pełną ofertą produktową marki Atlantic, która jest wyeksponowana w dwóch strefach wydzielonych na terenie salonu – damskiej i męskiej. Strefy zostały stworzone w taki sposób, aby klient mógł poruszać się po sklepie intuicyjnie.
Nowoczesne, designerskie wnętrza Concept Store odpowiadają nowemu wizerunkowi marki i podkreślają modowy charakter salonu. Za zaprojektowanie wystroju salonu odpowiadało biuro architektoniczne MOOMOO – jedno z 30 najlepszych biur architektonicznych na świecie według ARCHITECTS DIRECTORY WALLPAPER 2009.
We wnętrzach Concept Store Atlantic dominuje biel, będąca doskonałym tłem do ekspozycji bielizny. Monochromatyczny design sprawia, że to produkt staje się najważniejszy i przyciąga uwagę klientów. Ozdobą salonu jest designerski sufit, który został wykonany z wiszących pasków materiału, zamontowanych przy zachowaniu odpowiedniej gęstości. Dzięki tej dekoracji i grze świateł, sufit wygląda wyjątkowo lekko. Ponadto salon został wyposażony w nowoczesną witrynę multimedialną, która pozwala w niekonwencjonalny sposób zaprezentować kolekcję oraz nowości w ofercie firmy.
Firma Atlantic to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się polskich firm, mająca ponad 200 salonów detalicznych w Polsce i zagranicą. Jest obecna na 16 rynkach europejskich, a swoje firmowe salony Atlantic ma nie tylko w Polsce, ale też w Rosji i na Ukrainie. Stawiając na nieustanny rozwój, w 2013 roku firma planuje dalej powiększać swoją sieć sprzedaży. Do końca roku, w Polsce i za granicą zostanie otwartych 35 salonów marki.
Aktualnie sieć Atlantic to ponad 200 salonów w Polsce i zagranicą. 65 salonów, w tym 23 franczyzy depozytowe, 34 salony firmowe i 8 outletów zlokalizowanych jest w największych polskich miastach. Atlantic ma również ugruntowaną pozycję na wspomnianych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. W samej Rosji jest 75 salonów a na Ukrainie 58.