Producent bielizny kontynuuje refitting swoich salonów.
Nowy outlet Atlantic to kontynuacja zmian, które zapoczątkowało otwarcie flagowego Concept Store marki w łódzkiej Manufakturze. Salon w Ursusie to pierwszy koncept outletowy marki w nowej odsłonie. Został on stworzony w ramach refittingu już istniejącego salonu Atlantic w tej lokalizacji.
Outlet Atlantic w Factory w Ursusie został całkowicie zmieniony. Salon ma wyraźnie modowy charakter, a dzięki nowoczesnym wnętrzom podkreślona jest innowacyjność marki. Kolorem dominującym jest biel, stanowiąca doskonałe tło do ekspozycji towaru. Idea nowego wystroju opierała się na stworzeniu wrażenia lekkości i subtelności wnętrza. Istotną zmianą jest wprowadzenie wyraźnej strefowości, która ułatwia klientom intuicyjne zakupy. Salon został podzielony na strefę damską i męską, w których będą eksponowane poszczególne części kolekcji.
Aktualnie sieć Atlantic to ponad 200 salonów w Polsce i zagranicą. 65 salonów, w tym 23 franczyzy depozytowe, 34 salony firmowe i 8 outletów zlokalizowanych jest w największych polskich miastach. Outlet w Ursusie to jeden z dwóch salonów outletowych marki na terenie Warszawy.