W marcu Internet Media Services (IMS) rozpoczyna współpracę z polską marką odzieżową SINSAY.

W ramach współpracy, we wszystkich sklepach Sinsay zakupom towarzyszył będzie dedykowany dla tej marki program muzyczny, opracowany w ramach usługi audiomarketingu przez konsultantów muzycznych IMS.

Sinsay to nowa propozycja spółki LPP – największej sieci odzieżowej w Polsce, obejmującej brandy Reserved , Cropp, House , Mohito.

Asortyment sklepów Sinsay skierowany jest do nastolatek i młodych kobiet. Właśnie do preferencji tej grupy dopasowany jest ciekawy, nowoczesny i dynamiczny program muzyczny, oparty o szeroką, co miesiąc aktualizowaną bazę utworów.

Audiomarketing IMS uatrakcyjni zakupy we wszystkich salonach tej dynamicznie rozwijającej się marki. Pierwsze sklepy miały swoje daty otwarcia w marcu, w drugim kwartale 2013 roku planowane jest otwarcie kolejnych 30 lokalizacji na terenie Polski, zaś w całym roku 2013 ma powstać ich około 50.