Firma update software, austriacki producentów rozwiązań klasy CRM (Customer Relationship Management), opracowała nową aplikację na Apple iPad, która umożliwia mobilne administrowanie danymi klientów, a także zarządzanie kontaktami, zadaniami i umowami. Zaprojektowana od podstaw aplikacja update CRMpad jako pierwsza w pełni wykorzystuje potencjał tego popularnego tabletu, jako podręcznego urządzenia CRM. update CRMpad działa na bazie systemu CRM update.seven, który zdalnie udostępnia swoje procesy umożliwiające zarządzanie danymi klientów, kontraktami, potencjalnymi szansami handlowymi, zadaniami, zamówieniami czy zgłoszeniami serwisowymi.
W Polsce oddziałem update software jest update CRM. Filia powstała w wyniku przejęcia przez update software w 2005 roku Process4E – firmy konsultingowej specjalizującej sie w doradztwie w zakresie CRM, procesów biznesowych oraz Business Development i Management Consulting. Z rozwiązania CRM oferowanego przez update korzystają w Polsce m.in. tacy klienci jak Lafarge, Legrand, Mettler Toledo, Perlan Technologies, Stomil Sanok, Trodat, TUI, Sodexo Pass Polska, TVN, Stroer, Gruner+Jahr, ARBOmedia czy Wydawnictwo Nowa Era.