Sieć elektromarketów Avans startuje z promocją „Wielkie klikanie”, której finał będzie przebiegać na podobnych zasadach jak niedawna akcja Media Markt „Bierz co chcesz w 150 sekund!”. Konkurs wspierają reklamy z Michałem Wiśniewskim.
W promocji „Wielkie klikanie” Avans zachęca do korzystania ze swojego sklepu internetowego. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest zalogowanie się w serwisie i wzięcie udział w symulacji 2-minutowych zakupów (w czasie których trzeba dodać do koszyka artykuły o jak największej wartości) oraz udzielenie odpowiedzi na pytanie: „Co zrobisz jeśli wygrasz?”. Autorzy pięciu najoryginalniejszych odpowiedzi zostaną zaproszeni do finału, w którym też zmierzą się w 2-minutowych zakupach na Avans.pl. Osoba, która kupi w tym czasie produkty o największej wartości, dostanie je za darmo. Pierwszy etap promocji potrwa do 3 kwietnia, a jej finał zostanie zorganizowany do końca kwietnia.
Kreację kampanii przygotowała agencja Demo Effective Launching, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Easy Media.