Szybka i właściwa reakcja na sytuacje awaryjne jest kluczowym elementem dla zachowania ciągłości funkcjonowania przedsiębiorstwa. W poszukiwaniu najlepszych rozwiązań firmy decydują się na korzystanie z usług wsparcia takich jak Profi-Serwis. Dzięki temu już na etapie planowania można uniknąć wielu błędów. Dodatkowym atutem jest możliwość zakupu urządzeń na preferencyjnych warunkach oraz późniejsza ich konfiguracja, co w przyszłości owocuje optymalizacją kosztów przy budowaniu i utrzymaniu infrastruktury IT w firmie. Należy pamiętać, że opieka serwisowa w okresie gwarancyjnym, jak i pogwarancyjnym, w ramach Profi-Serwis minimalizuje ryzyko awarii, co korzystnie wpływa na przebiegające procesy biznesowe.
Zakres świadczonych usług:
– serwis gwarancyjny i pogwarancyjny urządzeń IT
– inwentaryzacja środków trwałych
– prowadzenie ewidencji środków trwałych
– otwarcia i remodelingi oddziałów/sklepów/hurtowni/biur
– konserwacja sprzętu (np. drukarki igłowe/laserowe/liniowe)
– obsługa sprzętu fiskalnego (fiskalizacje, przeglądy, naprawy, odczyty)
– realizacja zleconych projektów informatycznych
– doradztwo w zakresie doboru urządzeń
– sprawdzanie legalności oprogramowania
– zakup urządzeń.