Szybka i właściwa reakcja na sytuacje awaryjne jest kluczowym elementem dla zachowania ciągłości funkcjonowania przedsiębiorstwa. W poszukiwaniu najlepszych rozwiązań firmy decydują się na korzystanie z usług wsparcia takich jak Profi-Serwis. Dzięki temu już na etapie planowania można uniknąć wielu błędów.  Dodatkowym atutem jest możliwość zakupu urządzeń na preferencyjnych warunkach oraz późniejsza ich konfiguracja, co w przyszłości owocuje optymalizacją kosztów przy budowaniu i utrzymaniu infrastruktury IT w firmie.  Należy pamiętać, że opieka serwisowa w okresie gwarancyjnym, jak i pogwarancyjnym, w ramach Profi-Serwis minimalizuje ryzyko awarii, co korzystnie wpływa na przebiegające procesy biznesowe.

Zakres świadczonych usług:

– serwis gwarancyjny i pogwarancyjny urządzeń IT

– inwentaryzacja środków trwałych

– prowadzenie ewidencji środków trwałych

– otwarcia i remodelingi oddziałów/sklepów/hurtowni/biur

– konserwacja sprzętu (np. drukarki igłowe/laserowe/liniowe)

– obsługa sprzętu fiskalnego (fiskalizacje, przeglądy, naprawy, odczyty)

– realizacja zleconych projektów informatycznych

– doradztwo w zakresie doboru urządzeń

– sprawdzanie legalności oprogramowania

– zakup urządzeń.