Rynek staje się coraz bardziej konkurencyjny i wymagający. Aby tworzyć dla polskich sklepów możliwość skutecznego i efektywnego biznesowo konkurowania o względy konsumenta na coraz trudniejszym rynku, główni akcjonariusze firm „Bać-Pol” oraz „Piotr i Paweł”, podjęli rozmowy i działania zmierzające do poszukiwania wspólnych rozwiązań. Pierwszym wspólnym przedsięwzięciem będzie wprowadzenie na rynek, w segmencie ekonomicznym, produktów pod nową i wspólną marką – informuje dlahandlu.pl.

Nowy wspólny brand ma łączyć w sobie konkurencyjne ceny, jak i dobrą jakość i jednocześnie nowoczesny wizerunek. Nowa marka będzie prowadzona w ramach ich wspólnej inicjatywy kapitałowej „Grupa Handlowa PL Plus”. Początkowo pojawi się w sklepach założycieli Grupy oraz wybranych polskich sieci blisko współpracujących i zintegrowanych z założycielami Grupy Handlowej PL Plus.