Fani TopGear, magazynu motoryzacyjnego emitowanego w brytyjskim kanale BBC, zacierają ręce. Uruchomiony został bowiem oficjalny polski sklep internetowy www.topgearshop.com.pl. Teraz mogą nabyć unikatowe koszulki, czapki, kubki i inne gadżety z logo programu bez wychodzenia z domu. Dostawcą rozwiązania jest krakowski Comarch – producent systemów ERP.

Wdrożenia sklepu www.topgearshop.com.pl podjęła się firma IT-LOGIKA z Dąbrowy Tarnowskiej – doświadczony partner Comarch. Zakres prac obejmował m.in., przygotowanie szaty graficznej, konfigurację zaplecza e-sklepu oraz przeszkolenie personelu.

Dzięki narzędziom e-sklepu, fajni w całej Polsce, mogą bez problemu kupić gadżety TopGear. Liczne grono entuzjastów ma nieograniczoną możliwość nabycia dostępnych produktów bez wychodzenia z domu – mówi Maciej Leszewski, członek Zarządu Mainsail, Jib & Spinnaker, przedstawiciel wyłącznego dystrybutora produktów marki BBC TopGear w Polsce.

Spodziewając się ogromnego zainteresowania oferowanymi produktami, od samego początku położono nacisk na atrakcyjny wygląd i dużą intuicyjność e-sklepu dla klientów przeglądających strony sklepu TopGear. Ważne było również gruntowne zaplanowanie jego zaplecza, czyli zautomatyzowanie procesu sprzedaży. Zamówienia, faktury, wysyłki czy aktualizacja stanów magazynowych to tylko niektóre z czasochłonnych procesów, które trzeba mieć stale pod kontrolą. Dlatego kluczową kwestią był wybór właściwej platformy do e-sprzedaży – takiej, która te wszystkie procesy wykona automatycznie za sprzedawcę.

Niezwykle istotna jest również możliwość sprzedaży tradycyjnej, za pomocą systemu Comarch ERP Optima, bez obaw o zarządzanie stanami magazynowymi zarówno kanału sprzedaży stacjonarnej, jak i  internetowej – podsumowuje Maciej Leszewski.