Projekt został podzielony na kilka etapów. Pierwszym z nich był montaż oraz testowanie infrastruktury złożonej z 37 nadajników Qbeacon. Umożliwił on wstępne oszacowanie potencjału projektu. Kolejnym etapem było budowanie zasięgu akcji. W tym celu  wykorzystano kanały online i offline zarówno do popularyzacji aplikacji Qpony oraz używania funkcji bluetooth low energy w smartfonach klientów podczas zakupów, jak i budowania wizerunku samej galerii.

Obecnie trwa akcja informacyjna. Klienci znajdujący się w zasięgu 10 kilometrów od Galerii Malta otrzymali 5 różnych notyfikacji push, które informowały o wyprzedażach i zapraszały na zakupy z użyciem aplikacji Qpony. Komunikaty dotarły do blisko 25 000 użytkowników, zapewniając folderowi ofert galerii ponad 5000 unikalnych wyświetleń.

W samej galerii klienci posiadający aplikację Qpony otrzymują komunikaty dotyczące najciekawszych ofert w zależności od miejsca, w którym się znajdują.