Coraz więcej firm w Polsce odczuwa potrzebę prowadzenia badań rynkowych i coraz więcej z nich  potrzebę tę realizuje. Nie wszystkie jednak organizacje, szczególnie te z sektora MŚP, mogą sobie pozwolić na skorzystanie z oferty firm badawczych. Jednocześnie niejednokrotnie posiadają kompetencje merytoryczne, by realizować  badania, niemniej nie dysponują odpowiednimi narzędziami, które by to umożliwiły. Naprzeciw takiemu stanowi rzeczy wychodzi Interantywnie.com, które oferuje bezpłatny system ankietowy, obecnie wzbogacony o możliwość losowania prób reprezentatywnych.

Interaktywnie.com z Grupy Money.pl na początku tego roku udostępniło swoim Użytkownikom bezpłatny system badawczy – www.ankiety.interaktywnie.com. Do możliwości tworzenia ankiet, zbierania informacji od czytelników serwisów Grupy Money.pl oraz bezterminowego przechowywania wyników, Interaktywnie.com dodaje teraz opcję losowania prób reprezentatywnych.