Wystartował nowy projekt konsumencki sieci Biedronka „Testujemy”. Dzięki niemu klienci mogą uczestniczyć w testach produktów i wybierać te, które pojawią się w asortymencie sklepów Biedronka.

Projekt „Testujemy” powstał z myślą o aktywnych konsumentach, zainteresowanych kształtowaniem oferty produktów dostępnych w sklepach. Aby zostać testerem, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny w serwisie www.testujemy.biedronka.pl. Po rejestracji i zalogowaniu użytkownicy będą otrzymywać informacje o aktualnych testach i rankingach. Spośród zarejestrowanych osób, 500 użytkowników, którzy jako pierwsi zadeklarują chęć udziału w badaniach, otrzyma testowe próbki kilku smaków lub wariantów danego produktu. Opinie na temat testowanych produktów będzie można zgłaszać za pośrednictwem formularza online.

Zwycięskie produkty trafią na półki sklepów Biedronka i będą oznaczone specjalnym logo i hasłem „Zwycięzca testujemy.biedronka.pl”. Użytkownicy, którzy zgłoszą zwycięskie produkty, otrzymają je jako pierwsi. Ci, którzy nie zdążą wziąć udziału w testach, mogą wyrazić swą opinię w rankingach oceniających produkty już dostępne w ofercie Biedronki.