Według raportu przygotowanego przez interaktywnie.com email marketing może przynieść nawet 3800 proc. zwrotu z inwestycji.

Badania przeprowadzone przez Forrester Research wskazują, że 90 proc. specjalistów od marketingu pozyskuje najwięcej klientów właśnie poprzez mailingi. Direct Marketing Association wskazuje, że jedna złotówka przeznaczona na tę formę reklamy może przynieść nawet 43 złote zysku – informuje evigo.pl.

Według portalu Email Monday w 2016 roku kluczowe dla rozwoju marketingu będą automatyzacja, personalizacja oraz wykorzystywanie big data.

– W przyszłości email marketing nie będzie istniał bez big data. Czas wysyłek dywanowych bez przeanalizowania jakości i potencjału bazy mija bezpowrotnie – mówi w rozmowie z portalem Evigo.pl Elżbieta Czakon.- Segmentacja, personalizacja, deduplikacja, reaktywne, dynamiczne kreacje, wysyłka w czasie rzeczywistym to nie tylko przyszłoroczne trendy ale także istotne elementy skutecznej kampanii.