Agencja Biuro Podróży Reklamy wygrała przetarg na obsługę kampanii digitalowej marki Dada, która w swojej ofercie ma produkty przeznaczone dla dzieci, dostępne w sklepach Biedronka i drogeriach Hebe. Kampania, którą zaplanowała agencja przewiduje szerokie spektrum działań do końca 2017 roku. W tym czasie BPR odpowiedzialne jest za strategię, kreację oraz zakup mediów w digitalu.
Współpraca ta niesie za sobą wiele zmian, które mocno zaznaczą obecność marki w internecie.
Działania reklamowe rozpoczął konkurs fotograficzny pod nazwą „Fotobudka”, który odbył się w maju. Agencja odpowiedzialna była za stworzenie aplikacji konkursowej, moderację, wyłonienie zwycięzców oraz zakup mediów w internecie. Zostały wykorzystane takie narzędzia jak: SEM, GDN, social media marketing oraz zakup mediów w serwisach parentingowych i współpraca z blogerami. Powstał również kanał social na Instagramie marki Dada.
W najbliższym czasie zostanie wprowadzona do sklepów AppStore i Google Play darmowa gra edukacyjna dla najmłodszych Uczymy się bawiąc, zaprojektowana przez agencję, sygnowana logiem Dada.
Kolejnym krokiem jest zmiana layoutu i funkcjonalności strony www.dada.pl, która dostosowana została także na potrzeby mobile. Strona ta oprócz sekcji typowo produktowej zaprezentuje równie atrakcyjne treści dla użytkowników, czyli przede wszystkim przyszłych i obecnych mam oraz ich pociech.