Black Red White startuje z komunikacją marketingową pod hasłem „Dziękujemy, że tworzysz Dom” przygotowaną przez agencję Deloitte Digital. Nowa kampania podkreśla codzienną troskę i starania każdego z nas, dzięki którym powstaje łączące całą rodzinę najważniejsze miejsce na ziemi – Dom.

11 maja startuje kampania reklamowa marki Black Red White pod hasłem: Dziękujemy, że tworzysz Dom. Ideą nowej komunikacji jest docenienie starań jakie każdy z nas wkłada w urządzanie i pielęgnację domu. Proste scenariusze przedstawiające krótkie rodzinne historie, pokazują jak duże znaczenie mają z pozoru normalne codzienne czynności i przedmioty, które nas otaczają.
– W nowej komunikacji doceniamy to, co dla wielu wydaje się zupełnie normalne – serce i starania, dzięki którym powstaje Dom. Skłaniamy się w stronę naszych klientów, którzy go tworzą, wspieramy ich naszą wiedzą i doświadczeniem, inspirujemy i szukamy najlepszych rozwiązań. Jesteśmy im wdzięczni za zaangażowanie i wielkie serce, a również za to, że dają naszej firmie motywację do działania. Dlatego jakikolwiek jest ich styl i pomysł na Dom, jesteśmy dumni, że możemy stać się jego częścią – mówi Michał Jaskulski, Dyrektor Marketingu w Black Red White.

W ramach prac nad nową kampanią powstały zupełnie nowe wersje spotów telewizyjnych, które już teraz można zobaczyć na antenie największych ogólnopolskich stacji: TVN, Polsat, TVP oraz na kanałach tematycznych. Kampania obejmuje również emisję spotów radiowych, działania w social media oraz zupełnie nowe projekty reklam na nośniki outdoor.

W ramach współpracy agencja Deloitte Digital będzie odpowiedzialna za komunikację ATL oraz wyznaczanie kierunku komunikacji marki w innych kanałach. Za kreację oraz obsługę mediów społecznościowych odpowiada They.pl, za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Starcom, a za działania z zakresu Public Relations –  Point of View Business Communications Consultancy.