Właściciele e-sklepów korzystających z Payeezy mogą już przyjmować płatności za pomocą systemu płatności mobilnych BLIK. Klientom do opłacenia zakupów wystarczy mobilna aplikacja bankowa w telefonie. BLIK został opracowany przez spółkę Polski Standard Płatności, założoną przez sześć polskich banków. To kolejny kanał płatności dodany do systemu płatności Payeezy w ostatnim czasie.

– Z dumą ogłaszamy, że Payeezy obsługuje kolejny sposób płatności – BLIK. Klienci z pewnością docenią jego szybkość i prostotę. Aby zapłacić wystarczy przepisać sześciocyfrowy kod z aplikacji BLIK – mówi Grzegorz Łapiński, Wiceprezes First Data w Polsce, właściciela marki Payeezy. – Skorzystają też e-przedsiębiorcy. Prowizje za płatności BLIKIEM  są niższe niż za karty i e-przelewy.

Dlaczego warto wdrożyć BLIK?
•    Atrakcyjne stawki prowizji za obsługę płatności
•    Szybkie rozliczenia transakcji w trybie 365/7/24
•    Większy wybór metod płatności w e-sklepie
•    Wygoda i lojalność klientów

Jak podłączyć BLIKA w Payeezy?
Wystarczy podpisać aneks do umowy z First Data. BLIK pojawi się automatycznie na formatce płatniczej. Nowi klienci Payeezy mają już usługę BLIKA w standardzie.