Briju i Grupa Comperia.pl nawiązały współpracę, dzięki której klienci firmy jubilerskiej będą mogli zapłacić za pomocą nowoczesnego narzędzia płatności Comfino. Fintech zapewni najbardziej opłacalną formę zapłaty: przelew, odroczenie płatności lub raty. Już kilkadziesiąt salonów stacjonarnych w całej Polsce korzysta z takiego rozwiązania od Comfino.

– Jesteśmy dumni, ogłaszając nową współpracę pomiędzy uznanymi polskimi markami: producentem i dystrybutorem biżuterii Briju, znanym ze swojej ponad 100-letniej tradycji, oraz Comfino, dostawcą nowoczesnych rozwiązań finansowych. Cieszy dynamika pozyskiwania nowych partnerów, których jest już ponad tysiąc. Coraz więcej z nich, jak Briju, decyduje się na wykorzystanie naszego rozwiązania nie tylko w sklepach internetowych, ale i stacjonarnych – mówi Paweł Szukalski, członek zarządu notowanej na giełdzie Grupy Comperia.pl odpowiedzialny za wdrożenie Comfino.

Dzięki ogłoszonej współpracy, klienci sklepów stacjonarnych Briju mogą kupić biżuterię, zegarki czy dedykowane kolekcje ślubne z wykorzystaniem wygodnych i bezpiecznych metod płatności zapewnianych przez system płatniczy Comfino. Klienci stacjonarni będą mogli odroczyć swoją płatność z wykorzystaniem wszystkich dostępnych metod płatności: rat (w tym 0%) czy kup teraz – zapłać później (BNPL).

Briju to polska firma jubilerska, która na rynku działa nieprzerwanie od 1920 roku. Od zawsze koncentruje się na dostarczaniu klientom produktów najwyższej jakości, łącząc tradycyjne rzemiosło z nowoczesnym wzornictwem. Nowoczesne są też rozwiązania proponowane przez polską firmę. Np. trzy lata temu, jako pierwsza na rynku, zaprezentowała aplikację do mierzenia biżuterii wykorzystująca technologię rozszerzonej rzeczywistości (AR). Moduł Briju JewelARy to pierwszy i jedyny w branży wirtualny salon jubilerski.

Z kolei Comfino zyskało renomę dzięki dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań finansowych dla e-commerce. System płatności wyróżnia się prostotą integracji oraz szeroką gamą dostępnych metod finansowania, w tym rozłożeniem płatności na raty, odroczonym terminem płatności czy popularnym BLIKIEM. Dla sprzedawców jest to nie tylko sposób na zwiększenie zadowolenia klientów, ale też na wzrost konwersji sprzedaży. Wdrożenia można dokonać nie tylko z poziomu e-sklepu, ale też popularnych modułów sklepowych i platform SaaS. Ostatnio Comfino ogłosiło współpracę z RedCart.pl, wcześniej m.in. z Shoperem, Sote, cStore, Magento czy PrestaShop.

Z Comfino, proces finansowania staje się szybki, intuicyjny i bezpieczny, co doskonale wpisuje się w filozofię Briju, której fundamentem jest zadowolenie klientów.

– Współpraca z Comfino to kolejny krok w stronę dostarczania naszym klientom najlepszych możliwych doświadczeń zakupowych. Teraz zakupy ulubionej biżuterii będą łatwiejsze i bardziej przystępne dzięki rozwiązaniom ratalnym i opcji odroczonych płatności. Maj to wyjątkowy miesiąc w branży jubilerskiej Przed nami Dzień Mamy, okres komunijny i ślubny, więc czas na nawiązanie takiej współpracy wydaje się idealny – mówi Alicja Greser, Loyalty Program Manager w BRIJU1920 Limited.

BRIJU to polska firma jubilerska, która na rynku działa nieprzerwanie od 1920 roku. Od zawsze koncentruje się na dostarczaniu klientom produktów najwyższej jakości, łącząc tradycyjne rzemiosło z nowoczesnym wzornictwem. BRIJU to eksperci od brylantów i jubilerstwa. W ponad 70-ciu salonach w całej Polsce i na briju.pl można znaleźć nie tylko biżuterię z kamieniami naturalnymi, złotą, srebrną ale także obrączki i zegarki znanych marek.

Comfinoto marketplace płatności, który dopasowuje do potrzeb zakupowych użytkownika najlepsze opcje zapłaty za produkt lub usługę w sklepach internetowych i stacjonarnych: płatność odroczoną, raty czy kredyt. Rozwiązanie płatnicze zostało uruchomione w 2021 roku przez Grupę Comperia.pl – działający od 2007 roku fintech, którego misją jest dostarczanie dopasowanych rozwiązań finansowych i ubezpieczeniowych. Od 2011 roku spółka notowana jest na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Laureat licznych prestiżowych nagród, w tym Deloitte Technology Fast 50.