Sam produkt nie wystarczy, żeby skutecznie sprzedawać w Internecie. Co ciekawe, o sukcesie w e-handlu nie decyduje również wyłącznie atrakcyjna cena. Decydującą rolę ma połączenie dwóch najbardziej pożądanych sił w e-handlu: strategii sprzedażowej i logistycznej w wydaniu Bold Brand Commerce i Logisys.

Celem współpracy jest poszerzenie ofert obu firm skierowanej do średnich i dużych organizacji planujących wdrożyć lub zoptymalizować kanał sprzedaży e-commerce.

Bold Brand Commerce specjalizuje się w kompleksowym tworzeniu i rozwijaniu systemów e-commerce klasy enterprise, głównie w oparciu o najbardziej rozpowszechnioną platformę na świecie Magento. Firma jest aktywnym członkiem Izby Gospodarki Elektronicznej e-Commerce Polska. Wśród jej klientów znajdują się m.in. Castorama Polska, Mennica Polska, Prima Moda S.A., Arte.pl.

Logisys jest wiodącą firmą konsultingową w dziedzinie logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw, która posiada największe doświadczenie w Polsce. Prowadziła projekty m.in. dla Merlin.pl, Żabka, InPost, Philips Lightning, Grupa Żywiec, Nowy Styl, Van Pur, TIM S.A.

Wydajne i skalowalne oprogramowanie oraz dobrze zorganizowana logistyka to dwie kluczowe kompetencje pozwalające na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej w e-commerce. Ma to szczególne znaczenie dla marek dobrze rozpoznawalnych na rynku, które wdrażając kanał elektronicznej sprzedaży mogą już na starcie liczyć na znaczną sprzedaż generowaną przez obecnych klientów. – opisuje Borys Skraba, prezes zarządu Bold Brand Commerce. – Obecnie w bardzo wielu organizacjach platforma sprzedażowa i infrastruktura technologiczna nie są wspólnie skoordynowane z projektem całego łancucha dostaw i infrastrukturą logistyczną, co powoduje niską efektywność i wzrost kosztówszczególnie w okresie szczytów sprzedażowych. – dodaje Bartosz Jacyna, prezes zarządu Logisys.

Bold i Logisys planują wspólnie startować jako konsorcjum w przetargach związanych z e-commerce. Podjęcie współpracy nie przewiduje żadnych zmian w strukturach obu firm w najbliższej przyszłości. Nasze kompetencje wzajemnie się uzupełniają, dzięki czemu jesteśmy w stanie przygotować propozycję wartości, która pozwoli na sprawną realizację najbardziej wymagających projektów
e-commerce
– podsumowuje Borys Skraba.