Strix – taką nazwę przyjął nowy podmiot, oferujący usługi w obszarze omnichannel, e-commerce i transformacji cyfrowej. Za marką stoją trzy firmy – Bold, Centuria i Magexo. Działalność pod jednym szyldem to efekt wspólnej dla spółek strategii sprzedaży na rynkach międzynarodowych.

Zmiana nazwy nie wpływa na formę organizacyjno-prawną żadnej ze spółek. Nadal są to niezależnie działające podmioty w Polsce. Bold to lider rynku w zakresie projektowania i wdrażania systemów e-commerce oraz partner wdrożeniowy Enterprise Magento. Magexo dominuje na rynku czeskim i jest jedynym lokalnym partnerem Magento Professional. Natomiast Centuria działa od lat z sukcesem na rynku utrzymania infrastruktury serwerowej.

Połączenie tak dobrze prosperujących firm opiera się m.in. na strategii zakładającej szeroko zakrojony plan sprzedaży transgranicznej. Jednocześnie zapewnia grupie pozycję lidera w zakresie kompleksowej realizacji usług obejmujących omnichannel, e-commerce i transformację cyfrową w sektorze B2C/B2B.
– Konsolidujemy rynek i zwiększamy kompetencje w obszarze e-usług. Ten strategiczny krok pozwala nam na lepszą wymianę doświadczeń i wiedzy dotyczącej całego procesu produkcyjnego – mówi Borys Skraba, Strix Polska.
– Nasze partnerstwo ma na celu wypracowanie wspólnej oferty gwarantującej dostarczenie rozwiązania na najwyższym poziomie w zakresie implementacji i utrzymania projektów korporacyjnych – dodaje Filip Krejčí, Strix Czechy.

W ramach grupy Strix funkcjonują pod wspólnym brandem trzy podmioty: Strix Polska, obsługiwany przez Bold, Strix Czechy, na czele którego stoi Magexo, oraz Strix Cloud, czyli część infrastrukturalno-hostingowa, należąca do Centurii.
– Mamy pomysł i wspólną wizję na ofertę oraz kompleksowe usługi od A do Z. Natomiast działamy jako niezależne podmioty. W kontekście proceduralnym obecne zmiany nie mają wpływu na relacje z klientami oraz dotychczasową działalność – podsumowuje Maciej Kalkowski, Strix Cloud.