Bolt rozpoczął rekrutację do zespołu Bolt Market w Polsce – nowa usługa w portfolio platformy zostanie uruchomiona w ciągu kilku miesięcy. Do operacji dark stores poszukiwanych jest chwilowo 5 osób, by wraz ze startem usługi zespół mógł spełnić obietnicę daną użytkowniczkom i użytkownikom.
Wśród 5 otwartych ról znajdują się stanowiska od decyzyjnych po specjalistów – Country Manager, Operations Manager, Operations Specialist. Nowy zespół będzie odpowiadał za lokalny rozwój obszaru dostaw zakupów Bolt, wyznaczał cele i szukał najlepszych rozwiązań dla użytkowników aplikacji, zarówno kurierek i kurierów, jak i klientek i klientów we współpracy z centralą w Tallinie. Do głównych obszarów codziennej pracy zespołu będzie należało – poczynając od stworzenia ogólnej strategii, poprzez zakupy, zarządzanie łańcuchem dostaw oraz operacjami magazynowymi, kończąc na budowaniu kompetencji zespołu.
Nowa usługa Bolt Market będzie dawać możliwość zrobienia zakupów spożywczych online z dostawą w ciągu 15 minut. Będzie się opierała na własnych zasobach platformy – tzw. dark stores. Jest to nie tylko kolejny krok w realizacji strategii rozwoju dostaw jedzenia w ramach Bolt Food, ale także dodatkowa możliwości zarobku dla kurierek i kurierów, którzy już współpracują z platformą dostarczając posiłki.
– Pandemia przyspieszyła rozwój usług delivery, coraz więcej konsumentek i konsumentów przekonuje się, że to wygodne i bezpieczne, zarówno pod kątem płatności czy dystansu społecznego rozwiązanie. Teraz, gdy w wielu krajach ograniczenia są luzowane, nadal korzystamy z takiej opcji. W Bolt obserwujemy bardzo uważnie przyzwyczajenia naszych użytkowniczek i użytkowników, by dostosowywać usługi do ich potrzeb – powiedział Michał Dubisz, Country Manager Bolt Food w Polsce.
Dotychczasowe doświadczenia z zakresu prowadzenia efektywnych operacji i logistyki w pozostałych obszarach działalności Bolt jak przewozy osób, wypożyczalnie hulajnóg czy dostawy jedzenia na pewno będą równie cenne w rozwijaniu usługi.
Bolt rozpoczął testowanie Bolt Market na rodzimym rynku – w Estonii i w najbliższych miesiącach uruchomi dark stores także w Polsce i rozszerzy działalność w tym obszarze w Litwie, Łotwie, Rumunii, Czechach, Słowacji, Chorwacji, Portugalii i Szwecji.
Bolt to platforma miejskiej mobilności, która koncentruje się na tworzeniu bardziej przystępnych, wygodnych i odpowiedzialnych sposobów na codzienne przemieszczanie się po mieście.
Bolt ma ponad 50 milionów użytkowników w ponad 40 krajach w Europie i Afryce. Działalność platformy obejmuje szeroki zakres, ride-hailing, car-sharing, mikromobilność (hulajnogi i rowery elektryczne) i dostarczanie jedzenia.