Wszystkie zdjęcia oraz dane o produktach FMCG w sklepie internetowym sieci Carrefour pochodzą z Biblioteki Brandbank.
Sklep eCarrefour.pl działa od grudnia 2015 roku jednak do niedawna oferował tylko produkty non-food. Pod koniec października oferta sklepu została rozszerzona o asortyment FMCG.
Jak mówi Prezes Carrefour Polska Guillaume de Colonges: zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Carrefour oraz oczekiwaniami naszych klientów rozszerzamy asortyment e-sklepu o produkty spożywcze. To oczywiście odpowiedź na zmieniające się potrzeby naszych klientów, ale także kolejny etap realizacji naszej strategii sprzedaży multikanałowej.
Sprzedaż online realizowana jest obecnie w prawobrzeżnej części Warszawy, ale zasięg e-sklepu szybko rośnie i niebawem obejmie całą stolicę, a następnie kolejne duże i mniejsze miasta. W sprzedaży internetowej, zgodnie z zapowiedzią sklepu, znajdzie się około 4500 artykułów przemysłowych oraz 12000 produktów spożywczych. Dla wszystkich towarów FMCG zdjęcia oraz pełne opisy produktowe dostarcza firma Brandbank.
– Bardzo się cieszymy, że tak duża i licząca się na naszym rynku sieć handlowa powierzyła nam projekt opracowania danych produktowych dla swojego sklepu internetowego. Jest to dla nas wyraz zaufania do naszych danych, ale także zadowolenia z usług Brandbank, które do tej pory świadczyliśmy sieci Carrefour – komentuje Kamila Wrońska, CEO Brandbank Polska.
Brandbank w chwili obecnej dostarcza dane do kilku projektów realizowanych przez sieć Carrefour. Najważniejsze z nich to wspomniany sklep internetowy, aplikacja mobilna oraz katalog GDSN, służący do wymiany danych B2B, B2C i danych logistycznych pomiędzy siecią, a producentami. Tylko w tych projektach Brandbank współpracuje z ponad 500 producentami krajowymi oraz międzynarodowymi korporacjami. W sumie firma oferuje dane produktowe niemal 1000 dostawców.