Jak co roku kilkanaście nowych marek poszerzyło ofertę handlową w Polsce, a kolejne zainteresowane są ekspansją nad Wisłą. Wśród nich między innymi niemiecka sieć dyskontowa Tedi oraz sieć obuwnicza Globo. Przedstawicieli obydwu marek, a także niemal 400 innych obecnych na polskim rynku, będzie można spotkać podczas 5. edycji Targów ReDI w Warszawie.

– W tym roku postanowiliśmy ruszyć za światowymi trendami i zrezygnować z bizantyjskiego przepychu poprzednich edycji – mówi Radosław Knap, Dyrektor Generalny PRCH.

ReDI stawiają na efektywność, skuteczny deal making i merytoryczne dyskusje podczas prezentacji niepublikowanych jeszcze badań i raportów. Dobrze rozumiemy, że uczestnicy mają dwa dni na odbycie kilkudziesięciu spotkań, a poza tym ich codzienna praca to standardowe obowiązki biznesowe. Dlatego w nowej formule to my, jako organizator, bierzemy na siebie ciężar większości przygotowań. Teraz nasi wystawcy nie muszą angażować swoich zasobów ludzkich, agencji i potężnych środków, żeby godnie zaprezentować się przed partnerami biznesowymi. Już teraz mogą umawiać spotkania aby 6 i 7 czerwca na ReDI skupić się na efektywnym biznesie i trendach rynkowych.