Tego lata Bricomarché – sieć sklepów „dom i ogród” – we współpracy z Mają Popielarską i Wieśkiem Skibą udziela porad majsterkowiczom i miłośnikom ogrodów z całej Polski. Zainteresowani mogą znaleźć fachowe porady ekspertów na fanpage’u „Bricomarché po sąsiedzku” na Facebook’u, a także inspirujące zdjęcia na Instagramie.
Marka Bricomarché przygotowała dla swoich klientów serię internetowych porad profesjonalistów pod hasłem „Bricomarché po sąsiedzku”. Do udziału w swojej kampanii zaprosiła m.in. dziennikarkę i prowadzącą programy poradnikowe Maję Popielarską, Wieśka Skibę, znaną „złotą rączkę” oraz Izę i Monikę Jurasik prowadzące blog „Dom z Duszą”.
– Z raportu IRCenter wynika, że w 2016 roku 90 proc. polskich internautów korzystało z mediów społecznościowych. Niezmiennie najpopularniejszą tego typu platformą jest Facebook. Zdecydowaliśmy się na wejście do social mediów, ponieważ wiemy, że to właśnie tutaj internauci szukają inspiracji i prostych trików, które ułatwią życie. Dzięki kampanii „Bricomarché po sąsiedzku”, w którą zaangażowaliśmy ekspertów z różnych dziedzin, możemy pokazywać klientom nie tylko nasz asortyment, ale przede wszystkim dzielić się praktycznymi poradami – mówi Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalny Bricomarché.
Na profilu na Facebooku oraz na blogu na stronie bricomarche.pl zainteresowani mogą znaleźć liczne porady, triki i ciekawostki na temat przeprowadzania remontu mieszkania czy aranżacji wnętrz, a także pomysły na zagospodarowanie ogrodu lub balkonu.
Dodatkowo profile w Social Mediach są platformami do komunikacji pomiędzy internautami, którzy mogą tam udzielać sobie „sąsiedzkich” porad. Eksperci Bricomarché zachęcają do dzielenia się swoimi doświadczeniami i pomysłami.
Oprócz tematycznych zdjęć, porad i video, na profilu „Bricomarché po sąsiedzku”, pojawiają się konkursy z ciekawymi nagrodami. Fani profilu wzięli już udział w konkursie na Walentyki i Dzień Matki. Kolejne już wkrótce.