30 października to dzień startu, nowego na polskim rynku, konceptu specjalizującego się w streetwearowym asortymencie. Pierwszy salon sieci BRooQ został otwarty w Galerii Posnania.
Pod nazwą BRooQ wielbiciele sneakersów znajdą selekcję najbardziej gorących nowości od takich marek, jak Adidas, Nike, Converse, Vans, Timberland i wiele innych.
Tym, co łączy dostępny asortyment, to nie tylko ekskluzywny wybór, ale również amerykański duch tradycji z jakiej się wywodzą. Kultura hip-hopu oraz sylwetka Michaela Jordana, to wyznaczniki bliskie, zarówno produktom z oferty, jak i klientom rozpoczynającej właśnie działalność sieci. Zakupom ma służyć butikowy charakter konceptu, który stawia na kameralne, nie wielkopowierzchniowe lokalizacje. Dlatego na powierzchni 100 mkw klienci będą mogli w pełni skorzystać z porad udzielanych przez wykwalifikowanych doradców klienta i dokładnie zapoznać się asortymentem.
Właścicielem marki BRooQ jest Marketing Investment Group – wyłączny dystrybutor marek New Era, Timberland, linii obuwniczej Lacoste, Umbro, Lotto, Confront, Feewear, a także właściciel sieci sklepów Sizeer, 50style i Symbiosis.