Polskie sklepy międzynarodowej sieci handlowej camel active zmieniają wygląd. To efekt globalnej zmiany visual merchandisingu marki. Nowa koncepcja aranżacji salonów „Roadside” ma lepiej oddawać ducha kampanii marketingowych brandu oraz silniej działać na sferę emocji konsumenta.

W ścisłej współpracy z konsultantami firmy Hachmeister & Partner zostały zdefiniowane formaty przestrzeni produktowej i opracowane moduły ekspozycyjne w oparciu o visual merchandising, który umożliwia pomieszczenie większej liczby artykułów bez uszczerbku dla „odczucia stylu życia”. Umeblowanie, nawigacja po produktach oraz visual merchandising są wzajemnie powiązane

Celem nowego visual merchandisingu jest wprowadzenie do sklepów ducha przygody, podróżniczego stylu życia, a także emocji. W świat marki będą wprowadzały konsumentów na przykład motywy kampanii na tylnych ścianach ekspozytorów, które oddziałują przy okazji na percepcję odległości. Co więcej, punkty sprzedaży zostaną wyposażone w moduł wystawowy z wyświetlaczem „Roadside TV”, na którym będą pokazywane relacje z podróży. Dzięki temu, klienci mogą obejrzeć najnowszy film wizerunkowy camel active bezpośrednio na terenie sklepu.

Obecnie sieć salonów camel active w Polsce obejmuje pięć placówek. Znajdują się one w następujących centrach handlowych: Blue City w Warszawie, Manufaktura w Łodzi, Galeria Bałtycka w Gdańsku, Galeria Krakowska i Silesia City Center w Katowicach.